המרחב ליצירת שיעור

/המרחב ליצירת שיעור

המרחב ליצירת שיעור משמעותי

מתווה נכון לשיעור משמעותי

עבד או בן חורין – מצגת פתיחה

בפתיחה לנושא 'עבד או בן חורין' מקרינה את המצגתכל תלמידה צריכה למקם על הציר כמה המקרה הוא עבד וכמה בן חורין (לדוגמא - ספורטאי)זה מוביל לדיון שמאפיין ומגדיר מיהו עבד ומיהו בן חורין. עושות רשימת [...]

תכנון הוראה – מסמך תהל”ה

תכנית תהל"ה - הוראה, למידה, הערכהחלק ניכר מההוראה בכיתה תלוי בהגדרת המטרות ובתכנון נכון. תכנית תהל"ה המפורטת להלן כדוגמא בלבד,עשויה להיות בסיס שיעזור לנו לתכנן את הוראת כל אחת מהיחידות במחשבת ישראל בכיתות. התכנית מצהירהעל [...]

By | 16/08/2022|קטגוריות :התחדשות הלמידה - טפסים|0 תגובות